BEŞİKTAŞ, Süper Lig’in 13’üncü haftasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Teknik direktör Giovanni van Bronckhorst’un yönetiminde yapılan antrenman, kondisyon ve taktik çalışmasıydı. Isınma koşuları, pas ve 5’e 2 çalışmasıyla başlayan idman, dar alanda oynanan çift kale maçlarla sona erdi.
Siyah-beyazlı ekip, Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından 22 Kasım Cuma günü saat 11.00’de yapacağı antrenmanla devam edecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Fenerbahçe taraftarını üzen an! Milan Skriniar’ın topu direkten döndü
1201 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1159 kez okundu
3
Misli’de Günün En Çok Oynanan Maçları
959 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
776 kez okundu